Działając na podstawie art. 13 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (Dz.U. z 2018r. poz. 450 z późn. zm.)
Wójt Gminy Ostróda
ogłasza otwarty konkurs na realizację zadania publicznego pn.
„Prowadzenie Środowiskowego Domu Samopomocy w Wygodzie”:
Wysokość środków planowanych na realizację zadania 3 194 724,00zł określona jest na podstawie Uchwały Nr II/15/2018 Rady Gminy Ostróda z dnia 30 listopada 2018 r. w sprawie Wieloletniego programu współpracy Gminy Ostróda z organizacjami pozarządowymi i innymi podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego na lata 2019 -2021.
Czas realizacji zadania 1.01.2019 r. – 31.12.2021 r.
Termin składania ofert na zadanie - do dnia 27 grudnia 2018 r. do godz. 1200
Oferty należy składać w sekretariacie Urzędu Gminy Ostróda ul. Jana III Sobieskiego 1, 14-100 Ostróda, pokój Nr 202. – osobiście, bądź drogą pocztową.
Opis zadania, zasady przyznawania dotacji, termin i warunki realizacji oraz tryb i kryteria stosowane przy dokonywaniu wyboru ofert zawarte są w wytycznych stanowiących załącznik do niniejszego ogłoszenia.
Koszty realizacji zadania wyniosły:
- w roku bieżącym 836 074,10zł
- w roku ubiegłym 736 194,00zł
Wytyczne dla oferentów ubiegających się o dotacje z budżetu Gminy Ostróda
Załącznik nr 1 do Wytycznych - Wzór oferty na realizację zadań publicznych
Załącznik nr 2 do Wytycznych - Wzór umowy na realizację zadań publicznych
Załącznik nr 3 do Wytycznych - Wzór sprawozdania końcowego z realizacji zadań publicznych