Podpisanie umowy na realizację zadania pn.: Wdrożenie eUsług dla mieszkańców Gminy Ostróda

Gmina 27.04.2022
    W ramach realizowanego projektu pn.: „Informatyzacja Urzędu i wdrożenie nowoczesnych eUsług w Gminie Ostróda”, w dniu 27 kwietnia 2022 roku Wójt Gminy Ostróda Bogusław Fijas oraz Skarbnik Gminy Ostróda Anna Płecha  podpisali umowę z firmą ZETO Projekt Sp. z o.o. z siedzibą w Olsztynie na realizację zadania  pn.:  „Wdrożenie eUsług dla mieszkańców Gminy Ostróda”. Całkowita wartość zadania to 768 750,00 zł.
    Jest to jeden z najważniejszych i końcowych etapów wdrażania projektu na informatyzację Urzędu, którego całkowita wartość wynosi 1 849 272,57 zł, w tym współfinansowanie ze środków UE w kwocie: 1 557 686,68 zł.