ANKIETA
dotycząca badania poziomu zadowolenia Klientów Urzędu Gminy Ostróda

 

Szanowni Państwo, 
w Urzędzie Gminy Ostróda staramy się o wysoką jakość obsługi. Jej najlepszą miarą jest dla nas ocena naszych Klientów. W związku z tym prosimy Państwa o wypełnienie tej krótkiej ankiety. Wyniki Ankiety pozwolą nam lepiej dopasować organizację pracy Urzędu do Państwa oczekiwań. 

Wójt Gminy Ostróda

Ankieta w trybie anonimowym wysyłana jest automatycznie na konta e-mail Sekretarza Gminy i komórki organizacyjnej zajmującej się wdrażaniem procedur ISO w Urzędzie Gminy Ostróda

1. W jakim referacie/stanowisku Urzędu Gminy Ostróda załatwiała Pani/Pan swoją dzisiejszą/ostatnią sprawę?

Referat Oświaty, Kultury i Sportu

Stanowisko d/s kadr

Referat Gospodarki Komunalnej

2. Jaką sprawę załatwiała Pani/Pan w Urzędzie Gminy Ostróda?

3. Czy sprawa została pozytywnie załatwiona

4. Jak ocenia Pani/Pan poszczególne elementy obsługi podczas załatwiania sprawy w Urzędzie Gminy Ostróda?

Element obsługi

Bardzo dobrze Dobrze Zadowalająco Źle Bardzo źle
Wiedza i fachowość urzędnika Bardzo dobrze Dobrze Zadowalająco Źle Bardzo źle
Łatwość załatwienia sprawy Bardzo dobrze Dobrze Zadowalająco Źle Bardzo źle
Dostęp do formularzy i dokumentów Bardzo dobrze Dobrze Zadowalająco Źle Bardzo źle
Czas oczekiwania na przyjęcie przez urzędnika Bardzo dobrze Dobrze Zadowalająco Źle Bardzo źle
Łatwość odnalezienia referatu i urzędnika Bardzo dobrze Dobrze Zadowalająco Źle Bardzo źle
Informacja udzielona przez urzędnika na temat trybu załatwienia sprawy Bardzo dobrze Dobrze Zadowalająco Źle Bardzo źle
Komfort i wygoda klientów Bardzo dobrze Dobrze Zadowalająco Źle Bardzo źle
Grzeczność i uprzejmość obsługi Bardzo dobrze Dobrze Zadowalająco Źle Bardzo źle

5. Jak ocenia Pani/Pan Urząd Gminy Ostróda w porównaniu z innymi urzędami?

6. Czy napotkała Pani/Pan jakieś problemy podczas załatwiania sprawy w Urzędzie Gminy Ostróda?

7. Czy ma Pani/Pan jakieś wnioski, co do zmian w pracy Urzędu Gminy Ostróda? Jeżeli tak – prosimy o wypisanie ich poniżej:

8. Jak często załatwia Pani/Pan sprawy w naszym Urzędzie?

9. Płeć

10. Miejsce zamieszkania

11. Kod antyspamowy

11. Kod antyspamowy: