Informacja Urzędu Wojewódzkiego w Olsztynie o planowanej wideokonferencji dot. programu „MALUCH+” 2021

Gmina 28.08.2020

W związku z ogłoszonym Otwartym konkursem ofert na finansowe wspieranie zadań z zakresu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 „MALUCH+” 2021 Warmińsko-Mazurski Urząd Wojewódzki w Olsztynie, Wydział Polityki Społecznej planuje zorganizować w najbliższych dniach wideokonferencje nt. realizacji ww. programu.

Jednostki samorządu terytorialnego i placówki niepubliczne będą mogły uzyskać informacje na temat terminów i założeń do edycji na 2021 rok, w której łącznie do przyznania w skali kraju jest 450 min zł wsparcia na tworzenie nowych i dofinansowanie już funkcjonujących miejsc opieki nad dziećmi.

 

Zgłoszenie do udziału w wideokonferencji należy zrealizować wypełniając umieszczony pod niniejszym tekstem wzór zgłoszenia z podaniem Imienia i Nazwiska uczestnika, obligatoryjnie nr telefonu oraz adresu e-mail oraz danych organizacyjnych jednostki. Dane te proszę kierować na adres e-mail: lub , w terminie do 31 sierpnia 2020 roku do godz. 14.00.

Osoby zainteresowane proszę o zgłaszanie uwag, pytań, zagadnień do Programu Maluch + edycja 2021, na które chcieliby Państwo uzyskać odpowiedź. Pytania należy przedstawić na podane powyżej adresy e-mail wraz ze zgłoszeniem na wideokonferencję.

Na wskazane w zgłoszeniu adresy mailowe zostaną wysłane szczegółowe informacje na temat konferencji (m.in. data, godzina oraz link do uczestnictwa w konferencji). Dokładna data wideokonferencji zostanie podana po zebraniu liczby zgłoszeń, w przypadku dużej liczby chętnych zostaną zorganizowane 2 spotkania.

W razie jakichkolwiek pytań proszę o kontakt z Panią Martą Chłusewicz pod nr. teł. 89 - 52 32 758 lub Panem Mateuszem Rutynowskim pod nr. tel. 89- 523 23 99.

 

 

(miejscowość i data)

 

Gmina/Podmiot (pełna nazwa, adres)

ZGŁOSZENIE na wideokonferencję PROGRAM MALUCH + 2021

 

L.p.

Imię i Nazwisko Uczestnika

telefon

adres e-mail

pytanie/uwagi

1.

 

 

 

 

2.

 

 

 

 

3.