Gmina 30.03.2011
30 marca 2011r. o godz. 13°° w sali sesyjnej Urzędu Gminy Ostróda odbyła się VII Sesję Rady Gminy Ostróda w kadencji 2010-2014, według następującego porządku obrad:
- Otwarcie sesji.
- Przyjęcie protokołu z obrad poprzedniej Sesji Rady Gminy.
- Sprawozdanie Wójta o pracy w okresie między sesjami.
- Projekt uchwały w sprawie zmian w budżecie na 2011r.
- Projekt uchwały w sprawie gminnego programu profilaktyki i rozwiązywania problemów alkoholowych oraz przeciwdziałania narkomanii dla Gminy Ostróda na 2011r.
- Projekt uchwały w sprawie ustalenia zasad przyznawania i wysokości diet radnych Rady Gminy Ostróda oraz zasad zwrotu kosztów podróży służbowych przysługujących radnemu.
- Projekt uchwały w sprawie wyrażenia zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego
w 2012r. - Projekt uchwały w sprawie ustalenia zasad udzielania dotacji celowej na realizację inwestycji z zakresu ochrony środowiska i gospodarki wodnej.
- Projekt uchwały w sprawie zatwierdzenia taryf dla zbiorowego zaopatrzenia w wodę oraz zbiorowego odprowadzania ścieków.
- Projekt uchwały w sprawie Programu Aktywności Lokalnej na rok 2011.
- Projekt uchwały w sprawie uchwalenia Gminnego Programu Przeciwdziałania Przemocy w Rodzinie oraz Ochrony Ofiar Przemocy w Rodzinie na lata 2011-2013.
- Projekt uchwały w sprawie wieloletniego programu i zasad współpracy Gminy Ostróda z organizacjami pozarządowymi i innymi podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego.
- Projekt uchwały w sprawie rocznego programu i zasad współpracy Gminy Ostróda z organizacjami pozarządowymi i innymi podmiotami prowadzącymi działalność
pożytku publicznego. - Projekt uchwały w sprawie trybu postępowania o udzielenie dotacji z budżetu Gminy
- Ostróda na zadania publiczne inne niż określone w ustawie o działalności pożytku
publicznego i o wolontariacie podmiotom niezaliczanym do sektora finansów publicznych i niedziałającym w celu osiągnięcia zysku, sposobu rozliczania dotacji oraz kontroli wykonania zleconego zadania. - Wolne wnioski i informacje.
- Zamknięcie obrad.