VII Sesja Rady Gminy Ostróda w kadencji 2010-2014

Gmina 30.03.2011

30 marca 2011r. o godz. 13°° w sali sesyjnej Urzędu Gminy Ostróda odbyła się VII Sesję Rady Gminy Ostróda w kadencji 2010-2014, według następującego porządku obrad:

 


  1. Otwarcie sesji.
  2. Przyjęcie protokołu z obrad poprzedniej Sesji Rady Gminy.
  3. Sprawozdanie Wójta o pracy w okresie między sesjami.
  4. Projekt uchwały w sprawie zmian w budżecie na 2011r.
  5. Projekt uchwały w sprawie gminnego programu profilaktyki i rozwiązywania problemów  alkoholowych oraz przeciwdziałania narkomanii dla Gminy Ostróda na 2011r.
  6. Projekt uchwały w sprawie ustalenia zasad przyznawania i wysokości diet radnych Rady Gminy Ostróda oraz zasad zwrotu kosztów podróży służbowych przysługujących  radnemu.
  7. Projekt  uchwały w sprawie wyrażenia zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego
    w 2012r.
  8. Projekt uchwały w sprawie ustalenia zasad udzielania dotacji celowej na realizację inwestycji z zakresu ochrony środowiska i gospodarki wodnej.
  9. Projekt uchwały w sprawie zatwierdzenia taryf dla zbiorowego zaopatrzenia w wodę oraz zbiorowego odprowadzania ścieków.
  10. Projekt uchwały w sprawie Programu Aktywności Lokalnej na rok 2011.
  11. Projekt uchwały w sprawie uchwalenia Gminnego Programu Przeciwdziałania Przemocy w Rodzinie oraz Ochrony Ofiar Przemocy w Rodzinie na lata 2011-2013.
  12. Projekt uchwały w sprawie wieloletniego programu i zasad współpracy Gminy Ostróda z organizacjami pozarządowymi i innymi podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego.
  13. Projekt uchwały w sprawie rocznego programu i zasad współpracy Gminy Ostróda z organizacjami pozarządowymi i innymi podmiotami prowadzącymi działalność
    pożytku publicznego.
  14. Projekt uchwały w sprawie trybu postępowania o udzielenie dotacji z budżetu Gminy
  15. Ostróda na zadania publiczne inne niż określone w ustawie o działalności pożytku
    publicznego i o wolontariacie podmiotom niezaliczanym do sektora finansów publicznych i niedziałającym w celu osiągnięcia zysku, sposobu rozliczania dotacji oraz kontroli wykonania zleconego zadania.
  16. Wolne wnioski i informacje.
  17. Zamknięcie obrad.